24 Aralık 2007 Pazartesi

Merhaba

Sonunda başardım artık benimde bi adresim var. Şimdiden iletilerinizi bekliyorum. Bu sayfada özenle yaptığım pastalarımı sizlerle paylaşacağım. Umarım beni yalnız bırakmazsınız.
Kendimden bahsetmek gerekirse mimarım, harika bi eşim ve dünyalar tatlısı bi oğlum var, o yüzden su sıralar evdeyim. Aslına bakarsanız bebeğini kendi büyütmek meraklısı bi anneyim. Ama boş durmak bana göre değilmiş o yüzden yeni hobimi paylaşmak istedim. Veeee işte buradayım şimdilik bu kadar.

1 yorum:

  1. Gamzeli kızım,senin çocukluğundan belliydi.Cin gibi akıllı,becerikli,yetenekli bir çocuğun büyüyüp böyle harika pastalar yapması beni hiç şaşırtmadı.Sen süper yetenekli3.cü kızımsın,daha çok güzel şeyler yapacağına inanıyorum.Ellerine sağlık,hepsi tablo gibi olmuş!!!

    YanıtlaSil